Eindelijk aangekomen op bestemming Bangkok Hè hè! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul en Tess - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen op bestemming Bangkok Hè hè! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul en Tess - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen op bestemming Bangkok Hè hè!

Door: Paul en Tess

Blijf op de hoogte en volg Paul en Tess

04 November 2015 | Thailand, Bangkok

Na afscheid te hebben genomen van familie, vrienden en Jopie, stapte we vandaag in ons vliegtuig. Een vlucht naar het onbekende Azië met alleen een rugzak vol met basic kleding.
Na elf uur vliegen, uren op ons visum te moeten wachten stapte we in de taxi opweg naar ons hotel.

Na nog eens een 3 UUR durende taxirit voor welgeteld, jaja, 30 km zijn we aangekomen op onze bestemming. Waarom ze hier überhaupt wegmarkeringen op het asfalt verven blijft voor ons een groot raadsel? Elke cm2 asfalt wordt hier uitermate nuttig besteed. Links, rechts, achter, voor, over het dak van een auto! Het maakt hier echt geen donder uit! Onze iets wat teveel ADHD, ontzettend kleine, taxichauffeur wist wel raad met het Bangkokse Mayham! Met zijn stekels net boven het stuur uit, wippend op zijn stoel ging het allemaal niet snel genoeg naar zijn zin! Geef hem grijze krullen en een Thaise Piet vissers is geboren. Uiteindelijk na al het gescheld en getier maakte hij vrolijk zijn autodeur open om even een lekkere groene jongen op het Bangkokse asfalt te deponeren. Het scheld-speeksel was dan inmiddels ook in overvloed aanwezig.

Afijn ... We zijn dus lekker op onze plaats van bestemming. Een heerlijk hotel met een eigen jacuzzi op de kamer! Wij zullen na deze lange trip dus ook heerlijk gaan genieten van onze eerste welverdiende rust van de vakantie.
Nu eerst een paar dagen Bangkok verkennen, wennen aan de Aziatische bevolking, eten en cultuur en dan zullen we doorreizen naar het noorden van Thailand.

We houden jullie op de hoogte.
Jullie kunnen van ons de groeten uit Bangkok krijgen (kut ;-)). Over en uit!

• 04 November 2015 - 18:53

Geno:

Ja jongens, vacantie en reizen blijft afzien. Maar ondanks de lange en vermoeiende dag toch even tijd voor een reisverslag. Knap hoor.

• 04 November 2015 - 19:02

Geno:

En wat die foto betreft, daar was de file op weg naar Schiphol niks bij. Wat een mierenhoop!

• 04 November 2015 - 19:13

Jose:

tjonge jonge,bende zo ver van huis,kom de al un pietje tege.die zou ontploft zijn tussen al die auto.s

• 05 November 2015 - 11:25

Kaatje:

Hoi lieve schatjes,
    Dat is al een mooie 1e kennismaking met Azie! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu gaan genieten van een hele ervaring door Azie. Benieuwd naar jullie volgende verslag. Xxxx

• 05 November 2015 - 20:15

Freek :

Geniet er van maatjes. goed om te horen dat jullie er zijn
    Xxxx freek en anke

• 05 November 2015 - 21:46

Niels:

Lieve freunden

• 05 November 2015 - 21:48

Sabje:

Dag vakantiegangers!
    Eindelijk...Jullie zijn aangekomen op de plaats van bestemming. Zo te lezen hebben jullie erg veel geduld moeten hebben met de reis naar Bangkok. En jeetje..Wat een drukte! Hier ben ik dan niet jaloers op ;-) Nu lekker even bijkomen van de trip en dan kan het grote avontuur gaan beginnen.

Geniet ervan lieverds! Pas goed op jullie zelf!

xxxxxx

• 05 November 2015 - 21:55

Illie:

Hey freunden,

Fijn dat jullie na zo'n lange reis op een mooi plekje terecht zijn gekomen.
    Geniet er van!!

En ik sluit me bij Sabje aan, pas goed op jezelf en elkaar!

Xxxxxx

• 05 November 2015 - 21:55

Niels:

Lieve freunden,

Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aan gekomen.
    Nu lekker samen 3 maanden genieten en ontdekken van jullie dubbel en dwars verdiende vakantie.
    Leuk dat we jullie zo toch een beetje kunnen volgen :-)

Xx

• 06 November 2015 - 10:42

Nadja:

Welkom in Azie :) de verkeersdrukte ga je wel aan wennen! Lekker genieten jullie!

• 06 November 2015 - 11:35

Clint:

Tess en Paul, hoe bevalt Bangkok of komen jullie je hotel niet uit? Genieten en uitrusten in alle luxe is ook lekker na alle hectiek. Heel veel plezier en ik lees wel hoe het jullie vergaat.
    Dag schatjes. Clint

• 08 November 2015 - 17:34

Asje :

Lekker genieten joh! Ik probeer jullie zo veel mogelijk te volgen!

• 09 November 2015 - 15:12

Jopie:

Lieve baasjes,
    Sorry dat ik het zeg, maar ik mis jullie helemaal niet. Geen tijd voor: ik lig al vanaf dinsdagavond te slapen. Soms op de bank van opa en oma, dan weer lekker op het kleedje op opa's stoel in de studeerkamer. Niet verkeerd hoor! Tante Tjanne heeft nog niet met me gewandeld zoals ze had beloofd, maar ze heeft nog drie maanden om die belofte na te komen. Gisteren moest ze zo nodig met Guusje naar Dikkie Dik. En ik mocht niet mee. Flauw hè!
    Ik ben blij dat ik niet blij jullie ben, veeeeeeeeel te warm daar. Ik haat hitte! Opa draait soms de verwarming wel heel hoog, maar oma kan de temperatuur dan op haar iPad weer omlaag draaien. Dan geeft ze mij een knipoog en lachen we even naar elkaar.
    Ik maak het dus heel goed en kom niks tekort. Vanavond eten we schnitzels van Dennis vd Ven. Jammie mmmmmmm.
    Daaaaaag en niet te veel hond eten daar in Azië, dat vind ik zielig!